ChristmasTime



Nu börjar jag så smått inse att det snart verkligen är jul och det känns så härligt för det kände jag inte förra året.Jag är snart klar med alla mina julklappar, mitt fina julpynt är på plats och i nästa vecka bär det av hem till lilla utvälinge för att fira jul med familjen
Ska verkligen bli skönt med Jullov!!
Är redan trött igen, jag vet att jag borde vara pigg men det är vekligen slitsamt att pendla i snitt fyra timmar om dagen och igår var jag inte hemma förrän efter elva för jag ställde upp till att sitta modell till en tjej som läst till make up artist, spännande men resultatet blev en tlött cicci^^ hihi*
Nu ska jag förbereda mig lite inför min redovisning om Barocken imorron,
ska bli så skönt när allt är över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0