Väska, klippning & bristningsgränsen


Idag har klassen vart på bristningsgräsen vad det gäller klippning, allt har gått fel och en del har till och med frågat sig om frisöryrket är något för dem, men jag säger bara - håll ut klassen snart vänder det igen, Ni vet ju hur vi frisörer tänker & lär oss^^
Har länge velat visa Er väskan vi har också, vi fick den i reda i fredags men tiden är knapp om kvällarna så det är tyvärr svårt att få med allt man vill skriva om.. Men fin och användbar är den och den rymmer överraskande mer än va jag trodde vid första anblicken.

Och till en spännande sak som händer nästa måndag - då ska vi klippa modell för första gången och min modell blev min lilla mammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0