Knippslockar?


Idag har vi fått lite att bita i, minst sagt..
Dagen började med vår första kemilektion och jag säger bara herregud! Jag måste få jobba med det annars går det verkligen inte, jag kommer att bli grillad som en majskolv på grillen. Stackars Jennie hon kände likt mig att hoppet är ute men vi ska nog klara det ändå^^
Under eftermiddagen kom nästa chock i form av knippslockar?, eller vad hette dem egentligen? Ja jobbiga var dem iallafall, det är inte bara att knipa & kamma, fanskapet ligger ju inte kvar där man la den.. suck..
Men vårt diplom hänger på dessa lockarå nock attsingen ska vi fixa dessa med!
Agusti 2010 är sjukt grymma 

På bilderna ovan ser Ni rara Carolina, Goa Affa & Värstingen Madde och såklart min fina dock med sina fördomda knippslockar^^


Kommentarer
Postat av: HANNA

Sv: Tackar! ;D de är från martasmycken.blogg.se :)

2010-08-26 @ 17:14:06
URL: http://hannas.nu
Postat av: Martina

Hej!!!



Ja jag la upp ett inlägg angående det idag :)

så om du kolla under hem så ser du, men ja de kommer förhoppningsvis igen :)

Jag hoppas!!!!



Tack så mycket. Du är välkommen att beställa när de finns igen :)



Mvh//Martina

2010-08-26 @ 20:39:16
URL: http://martasmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0