Färdig Målat

Nu är det Äntligen färdigt!
Allt är nu färdigmålat tack vare min fina familj som kom hit igår och hjälpte mig att måla klart det sista, jag fick även hjälp med att storstäda hela lägenheten så nu skiner & blänker minsta detalj. Det var sjukt jobbigt att få klart allt och vi slet från morron till kväll innan vi kunde pusta ut, ett tag såg det även ut som om färgen inte skulle räcka och butikerna hade stängt, men vi klarade det med en liten marginal till och med. Men även om det var hårt arbete så hade vi sjukt kul ihop, tänk Er själva denna situation; Pappa ligger på golvet och putsar en svart hylla, stövet från hyllan är alltså svart och hans händer är fulla av detta stöv, när han reser sig sätter han sin hand som stöd i vår gamla vita soffa, Nelia skriker av förfäran och pappa börjar borsta av stövet med samma svarta hand.. haha* snacka om att vi fick lite hjärnsläpp lite här och var igår^^
Men nu är som sagt allt klart och det fattas bara lite nya gardiner, lite prydnader och en ny soffa såklart.
Tack än en gång min underbara Familj - vad vore jag utan Er?


Kommentarer
Postat av: nelia

hihhiii, varsegood! Är alltid roligt att var hemma hos dei. Känns som att jag inte kmr träffa dei lika ofta nu pga min och din skola. ): (:

2010-08-16 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0