Tre fina från H&M

Jag nu vill jag ännu mer ha vår eller allra helst sommar, kommer in så mycket fint i butikerna och månadsskiftet februari/mars kommer det explodera!
Har en glesstickad asymmetrisk tröja ifrån Hunkydory som är i samma färg som skorna, hur fräscht till ett par vita shorts (haha, ni vet att jag älskar vita shorts på sommaren så ingen nyhet..). Skinnjackan fick mig att minnas en liknande skinnjacka ifrån River Island för två somrar sedan som jag tyvärr aldrig beställde men som jag i efterhand ångrade mig djup över. Men måste nästan se den här i butik för är den inte mjuk och fin i kvalitén så hoppar jag. Kläningen tycker jag däremot jättemycket om, aldrig fel att fylla på med ännu en liten svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0