2 oktober - Estée Lauder

Estée Lauder är ett märke som jag tidigare enbart gått förbi, rynkat lite på näsan och tänk att det där är bara för tanter. Men så fel jag hade. Under min tid som jag arbetade på Åhléns City i Malmö fick jag tid att närma mig märket - på avstånd, med förakt och en god skopa tillförsikt.
 
Jag fick en grundlig genomgång av märket men ändå var jag då inte såld. Det var inte förrän miss Jaconelli & jag besökte Kicks tillsammans som åter märket kom på tal. Då presenterade min vän DayWear Sheer Tint Release Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Moisturizer och då smälte mitt hjärta! Jag hade äntligen hittat en kräm som både var tillräckligt återfuktande samtidigt som den gav den bästa grunden någonsin att lägga sin make up på eftersom den anpassar sig efter min egen hudton och reducerar både mörka ringer under ögonen samt rodnad på kinden, mitt ansikte blev på nolltid redo för make up plus att jag fick ett sådant härligt glow! Dagar då jag inte sminkar mig går jag enbart i den här krämen, lite puder och mascara
- en produkt som jag helt enkelt inte kan leva utan nu!

Kommentarer
Postat av: tinabanck.blogg.se

Lät för bra för att vara sant! Kostar?

Svar: 295 för den lilla tuben & 525 för den stora tuben:} har till och med haft en handfull kunder som har kommit in i butiken och tackat mig för att jag rekommenderat den så jag kan inte säga annat än att den är maaagisk! <3
Cicci None

2014-10-08 @ 19:38:53
URL: http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0