Kevin.Murphy

Tag 3 betala för 2 på Bellbox
Fudge Think big texture spray / Kevin.Murphy Session.Spray / Maroccanoil repair mask
 
 Är otroligt förtjust i Kevin.Murphys produkter och längst ner ser ni tre produkter mitt hår bara måste ha. Body.Builder är en lös sprej man lägger i hårrötterna i fuktigt hår, tillsätt fön/värme och håret sväller i botten och skapar mjuk volym som även fungerar på fylliga/tyngre hår. Session.Spray är ett hårt spray som jag älskar att använda när jag lockar mitt hår, den blir inte krispig och det är lätt att få till en lockig, urborstad look. Color.Bug är en ny och lite rolig medlem i familjen som jag hittade för ett tag sedan, jag brukar dra den över mina ljusare toppar och kvar lämnar den ett gyllene/metalliskt skimmer som jag enkelt fäster med lite spray - love´it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0