Årsresumé jul-sep

Juli
I juli jobbade jag på igen, där här gången för att det nu var bestämt att jag skulle flytta till NY redan den 11 augusti. Ägnade större tiden av dygnet till detta och så fick ni se lite utav min shopping ifrån Orlando & Miami. Även lite shopping ifrån lilla Ängelholm dök där upp och viktigaste dagen den här månaden var såklart Nikkis födelsedag den 22:} 
Augusti
Här åkte jag till NY för att jobba och studera, fick åka förstaklass och ja det kändes ganska lyxigt, hihi! Jag träffade massor av fina & nya vänner, jag körde bil i USA, jag shoppade upp en hel lön (!), shoppade än mer på victoria´s secret, strosare runt hemma i Bronxville och något som jag verkligen minns från summer of 13 är dessa vita shorts ifrån zara, har kommit in likadana fast i skinn och dem var jag snabb att haffa ett par av - älskar dem!
September
Livet lekte i halva september, jag jobbade och pluggade om vartannat. Träffade mina vänner om helgerna i NYC, det blev mer shopping, mysiga restaurangbesök i Soho, födelsedagsfirande och mycket annat. Sedan tog allt slut, mitt liv stannade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0