Shine bright like a Diamond

Det är precis vad jag ska göra när jag kommer till usa!
Ska ju egentligen inte shoppa någonting nu innan resan men när jag såg dessa var jag bara t v u n g e n att ha dem, haha!
Jag fick en vision - att dessa ska jag bära när jag & syster äter ute på någon lyxig restaurang vid havet för att sedan gå vidare till en svinigt exklusiv uteservering där vi sätter oss och njuter utav någon förfriskning i den ljumma sommarnatten. 
 
Dessa kommer ifrån Elena Stockholm, en relativt ny designer som släppte sin första kollektion av smycken för bara några månader sedan men jag längtar redan efter hennes kommande kollektioner. Alla smycken är handgjorda och stenarna är av swarkovskikristaller. 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

de där var riktigt snygga vännen :D

Svar: Tack så mycket min finis:) <3
Cicci None

2013-05-06 @ 11:46:06
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0