19 juni - Baby - I'm Home!

Har Ni saknat mig? ♥
14.o5 landade vi på Köpenhamns flygplats igår
och vi möttes av strålande solsken på en klarblå himmel!
Resan har verkligen vart helt amazing och allt som jag ville se fick jag uppleva. Vill inte skriva för mycket här nu för inom de närmsta dagarna kommer bloggen översvämmas av bilder från Orlando & Miami, sevärdheterna, platserna, havet, restaurangbesöken och självklart en massa, massa shopping! 
Ska jobba imorgon också, sen blir det midsommarfirande på fredag och därpå (lördag) slår vi till med ett bröllop - där jag dessutom ska stå för hår & make up.. så vet inte när allt kommer upp men jag jag ska få in det;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0