Årsresumé Jan-Mars

Mitt 2o13
Tjugohundra..13, man kunde nästan smaka på att det skulle bli lite utav ett grått år, jag förlorade två speciella vänner som jag älskade mest i hela världen, detta kastade minst sagt om mitt liv. Jag saknar er än! Men allt har långt ifrån varit dåligt, jag har tillbringat 2 månader i usa, träffat nya vänner för livet, tagit mitt körkort, fått en varm sommar med mycket sol, arbetat med det jag älskar och framför allt har så många visat mig Kärlek!
En liten årsresumé vill jag bjuda mina läsare på - vad minns ni?
 
Januari
Den 23 januari tog jag äntligen mitt körkort, jag shoppade för första gången på Emporia, jag blev med systemkamera och fotade min genom tidernas älsklingsbild på Nikki sen blev jag även duktig på att använda bra hudvårdsprodukter.

Februari
Här började mina orosmoln hopa sig, jag hade så mycket att ta ställning till, vad ville jag, vad ville vi? skulle jag säga ja eller skulle jag vänta? chansen var nu eller aldrig. Jag flyttade hem till Helsingborg och tryckte på pause..
Mars
I mars började äntligen vårmodet komma in i butikerna, kanske bästa känslan på hela året för då vet man att man har hela våren & sommaren framför sig. Jag köpte äntligen min efterlängtade vita päls, jag investerade i mitt hår i form av en ghd-styler, mitt rum kom i ordning och jag & syster började vår planering för vår systerresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0