8 september - Base by Nars

Så här ser min bas ut när jag har använt mitt puderfoundation, duo concealer och highlighter ifrån Nars. Färgen på pudret var perfekt men måste såklart boostas till med lite shading (som jag just nu använder ifrån make up store). Concealern var ganska hård och svår att applicera tycker jag, tänker maila nars och fråga om appliceringsteknik på den här ifall det är något speiellt och highlightern.. är helt - u n d e r b a r ! Precis lika guldig & fin som jag hade tänkt mig. Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för nyans på foundationen? har varit sugen på att testa nars, men vet inte vilken färg jag ska ha. men den du har ser ut att passa mig också. :)

Svar: Nyansen jag köpte heter Stromboli och är den är till för oss med olivton:)
Cicci None

2012-09-09 @ 02:27:05
Postat av: hanna

alltså shit din hy är att dö för, fusk :( sj har jag sämst hy just nu. har du något tips på nån bra dagkräm till ansiktet som återfuktar till ett rimligt pris haha

Svar: Jag älskar min ifrån Ole Henriksen men den lilla sötsaken går ju lös på 700 pix, men annars skulle jag kunna rekommendera moisture defense ifrån MD formulations den går på ca 500:- och annars är det Decléors Hydra Floral för 450:- :)
Cicci None

2012-09-09 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0