13 Maj - Lovely

Omg, är det redan den 13 maj?! Känns som att tiden bara springer fram. Snart är det sommar på allvar och allt roligt kan sätta igång i form av utekvällar, snygga outfits, grillkvällar, utefik, lata stranddagar, bara fötter varje dag, åka på semester och all sommarshopping som jag tänker unna mig, haha!
Ska jobba i butiken imorgon för första gången, ska ta lite bilder därifrån och visa er, ser jättefint ut på bloggen så jag är mycket förväntansfull inför morgondagen. Och tjejerna som jobbar där verkar hur söta som helst precis som mina fina tjejer på Häsla & Helhet. Ska möta upp en av tjejerna på stationen så ska vi ta bussen till Broby tillsammans då jag aldrig vart där tidigare.
tisdag är jag dock ledig och då ska jag lägga mig och sola i välförtjänta 25 minuter
- l o v e l y !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0