23 Januari - minus 0,6 kg

Det är måndag idag och då är det Invägning.
Jag började min viktminskning på 80,7 kg och i morse kl. o7.oo stod vågen på 78,3 kg, alltså total viktminskning 2,4 kg på tre veckor. Det går väldigt långsamt men det är helt enligt planerna då jag inte vill råka ut för att jag går upp alla mödosamma kilon igen. Beräknar med shap up att jag är klar (om allt går som de ska) om 18 veckor och då är vi någonstans i slutet av maj början av juni så det blir lagom till bikinisäsongen.

2,4 kg borta - 13,3 kg kvar.

Kommentarer
Postat av: tildamilda

Sv; Visst är det härligt med färska blommor? :) Jag fick dock inte ha dem ifred för kisse ;/ Men nu har dem blommat över ändå!

Nu har jag dock slarvat med träningen .. var där inte någon gång förra veckan & idag tog jag sovmorgon istället. Måh! Men jag har mat- & träningsschema hängandes på kylskåpet, så jag ska ta tag i det :)

Äntligen har vi spikat en helg då vi ska ses! ;D Åh vad jag längtar! Sköt om dig & Nikki-hjärtat. Kramar om**

2012-01-23 @ 13:03:54
URL: http://tildaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0