17 december - Wedges please

Jag blir galen, har letat efter ett par spetsiga, svarta wedges sedan sent igår kväll men hittar verkligen inga som jag gillar.. kan ni tipsa om några snygga eller bra hemsidor med bra utbud av skor? Om jag ska beställa min pennkjol måste jag nämligen ha dessa skor till. Har annars vart ledig idag men fick ändå ställa klockan på o6.3o för jag hade körlektion o8.oo. När jag sedan kom hem la jag och Nikki oss i sängen igen och gosa i en timme, det är kvalitetstid det, haha! Har sedan städat hemmet kliniskt inför jul så när min pojkvän kommer vid fem ska vi bara handla sen ska vi hålla myskväll, hela denna veckan, varje kväll - det skall kännas att det närmar sig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0