30 November - We have the keys

Igår kl 18.oo blev lägenheten offeciellt vår för då tog vi Äntligen emot vår nycklar!
We so Happy
Så på lördag kommer hela min familj och delar av älsklis familj och hjälper oss att få ordning på allt, är en hel del kartonger skall jag meddela Er och kläder.. hihi. En del är redan på plats som vi tog med igår så man kan faktiskt säga att vi har smygstartat flytten redan:) Men har inga bilder ifrån den än då vi enbart vart där när det vart mörkt och utan lampor blir det inte mycket att fota och även om där vart lampor skulle jag ändå inte laggt upp dem här, usch - Ni vet väl att jag inte gillar mörka bilder? Så Ni får allt vänta lite till.
Lever just nu med ett litet provisoriskt mobiltbredband som fungerar efter eget tycke därav urdålig update, men min älsklis ha redan startat processen för att få bredband till vår nya lägenhet så förhoppningsvis ska det vara igång redan till nästa vecka:) Nu blir det en liten tur med hårbollen - puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0