Sommartips från Redken - Blond Glam


Till Alla Er med blont hår - visst är det tröttsamt med ett hår som lätt gulnar och/eller blir guldigt om sommaren? till Er som upplever det här har jag hittat en klar favvisprodukt som heter Blond Glam från Redken. Den är lätt tonande och finns i platinum och vanilla, platinum är att rekomendera om du verkligen vill hålla håret mer åt det kalla och askiga hållet och vanilla är till dig som helt enkelt bara söker en dämpning av det gula/guldiga. Den fungerar även som en mycket bra inpackning så även om du slingat och blekt hela ditt hår blir det slikeslent igen.
Helt underbar produkt som jag bara inte kan vara utan till mina kunder som bara ska ha det bästa!
Ni kan även köpa med Er den här godbiten hem för 410:-


Kommentarer
Postat av: emma

Hur använder man den då? Och fungerar den på alla verkligen? :) Mitt hår blir lätt gult, vilket det är nu, och jag har provat silverschampoooooon och grejer men det fungerar inte :( Vill ha askblont, men det är svårt! Har röda pigment i mitt hår så tror knappt att det går att få det riktigt askigt..

2011-05-13 @ 15:20:00
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0