5 saker som jag Aldrig kommer att uppskatta

- Dansband
- Kasedans
- Lekar på fester
- Kläder & Accessoarer som ser billiga ut
- Vänner som försvinner

Förklaring

Dansband
- kan någon musikgenre få mig att känna mig gammal i förtid så är det absolut denna.
Kasedans - är hårt förknippad med Dansband och hör gamlingar till och så kommer det alltid att vara! Så tjejer, sluta bugga på förfesterna, Ni framstår bara som okultiverade.
Lekar på fester - kan vara trevligt med en liten gissningstävling då och då men lekar såsom; kasta stövel back och fram, hoppa hösäck och annat går bara inte hem i min värld.
Kläder & Accessoarer som ser billiga ut - varför köper man ens det? Hellre en liten men exklusiv garderob om Ni frågar mig:}
Vänner som förvinner - Vänner skall vara för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0