Pics of the Weekend


Lite bilder från min helg hemma i utvälinge.
Jag hade på mig tröjan & byxorna som jag köpte när jag & nelia vart i malmö. Hos Frida som fyllde 13 år fick vi hemmabakade kakor som hon själv hade bakat som var supergoda, Nelia var jättefin i sina nya byxor och sitt uppfräschade hår så henne var jag också tvungen att föreviga.
Sen bar det av till faster Eva som bjöd på tacosgratäng och viltsallad, det var första gången jag besökte hennes hus så det var otroligt mysigt att sitta ute i hennes lilla "vinväxthus" där hon inrätt med ett litet bord och några stolar. Kvällen blev dessutom väldigt sen men vad gjorde det när jag slog både pappi & farfar i tändsticksspelet:}
Sista bilder är från imorse kl. o6.1o, vaknade till och kikade ut och var bara tvungen att springa ut med kameran,
 jag tror inte man kan bo finare..


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt med så mycket bilder! :) Den sista bilden på soluppgången var riktigt riktigt härlig

2011-08-24 @ 19:04:23
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0