Cosy Girl


Tänkte bara visa på att det går att vara fancy & student samtidigt^^


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi, ja det är ju kul att byta lite ibland så det blir lite kul :)

Visst är den!

Okej, men det verkar ju mysig det med :) Var den bra, vill se den men har inte gjort det ännu :P

Ja, hon är lite dålig också så jag hjälper så mkt jag kan så hon slipper :) Nee, hon flyttar bara en liten bit. inte längre eller närmare mig :P nästan samma faktist.



Okej,oj! Du kommer ha fullt upp alltså. Ja, det tror jag med :)

Vad kul, hur ser den ut då? :D

haha, ja lite längtar jag nog. Längtar till julen och alla mysigheter som är då :) tycker allt blir så mycket skönare och mysigare vid den tiden. Folk är mer glada och jaa livet är rätt bra då ;) hihi



Kram kram kram! :)

2010-09-19 @ 18:40:15
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: tildamilda

Sv; Ja det ska bli roligt med lite förändring nu faktiskt :) Har varit blond sedan Januari , så nu är det dags att piffa till barret ^^ Jag trivdes grymt bra i page .. det var så himla lätt att fixxa frisyren.

Jadå, längden ska jag altt behålla :) När jag var inne hos min frisör hade jag med mig bilder & det första hon sa var: "Vi klipper inte av håret" ^^ haha!

Förutom mina 2 implantat på magen har jag en piercing i mina ena bröstvårta (a) Jag har snart haft den i 2 år & tycker den är såå läcker ;D Tror jag är mer för piercings än för tattoos, men jag tycker förstås om båda sätten att smycka kroppen. Har du någon mer piercing än din mouche? :)

Det är helt underbart att få alla möjliga typer av behandlingar .. massage , ansiktsvård , m.m. Det är det bästa sättet att skämma bort sig själv med & även sin kropp :)

När jag var hos läkaren frågade han mig om min kost, så enligt honom beror det på mitt blodsocker. Jag äter inte tillräckligt mycket eller ofta & därav mina svimningsanfall/trötthet. På senaste tiden har jag känt mig något piggare så jag hoppas att det har vänt. Jag får helt enkelt tänka mig för när det gäller maten. Annars mår jag bra. Tycker dock att dagarna går alldeles för fort.

& vad det gäller våra "roman-kommentarer" så tycker jag bara att det är roligt :) & ju längre mellan tillfällena desto mer har vi att dela med oss av till varandra.

Jag var & förtidsröstade dagen innan valet för att slippa trängas bland folk. Men jag blev dock besviken på resultatet.

Hoppas allt är bra med dig, vännen :)

Jättekramaaar till dig!

2010-09-22 @ 23:06:04
URL: http://tildamilda.se
Postat av: mikaela mörnesten

vikken snygg tröja! :D

2010-09-25 @ 14:16:09
URL: http://mmikaelamornesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0