Uppdatering

Hello out There!
 
Underbart höstväder här där jag befinner mig i Västerås. Termin tre av fyra har vi kickat igång för drygt 2 månader sedan och på måndag går jag ut på praktik 2 av 3. Kan ni förstå att jag inom en väldigt snar framtid är examinerad medicinsk sekreterare? Min praktik den här gången kommer att vara på Ögonkliniken på sjukhuset, vilket jag tycker ska bli väldigt spännande. Ingen avdelning jag hade valt själv, då mitt hjärta klappar mest för hjärta, medicin, kirurg & neuro, men jag tror att det kan vara en väldigt världefull erfarenhet samt att de som arbetar på avdelningen verkar så bra!
 
Jag jobbar annars kvar som resesäljare på helgerna vilket känns skönt så man inte tappar verklighetsuppfattningen totalt under tiden som man studerar. Älskar mina kära kollegor här och extra klirr för shopping, resor & nöjen är ju aldrig fel!
 
Tänkte bjuda på lite modetips i riktig höstanda • enjoy!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0