My New Baby

Förra året fyllde jag stort • jag lämnade livet som tjugoåring och tog steget och fyllde 3o!
Jag har inget emot att bli äldre, jag anser att varje ålder har något nytt & spännande att erbjuda. Jag lever mitt liv fullt ut nästan varje dag och det är något jag är otroligt tacksam över att få kunna göra. Det finns bara en sak jag verkligen räds i livet och det är att på min ålders höst ånga chanserna jag aldrig tog.
 
När man fyller 3o får man lyxa till det lite extra
Jag köpte min första riktiga designerbag ifrån Celiné, en resa till Thailand över jul & nyår 17/18 & en tandställning som blev klar och togs ut i somras. Jag är så nöjd över hur jag firade min stora dag men mer om hur jag firade den kommer i ett senare inlägg:}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0