Cicci 3o år

Cicci 3o år
Jag fick fira min stora dag tillsammans med min älskade syster & partner in crime.
Vi började dagen hemma hos mig med lite frukost & presentöppning. Därefter begav vi oss för en heldag i Stockholm. Väl framme i Hufvudstaden fick jag jättefina 30 årsballonger av min syster som hon tycke att jag skulle springa omkring med hela dagen, de var minst sagt i vägen och gav upphov till en hel del skratt under dagen, haha! Vi började med en lunch på Hotell Diplomat där jag valde en riktigt svensk klassiker i form av köttbullar i brunsås. Hotellet är så himla gemytligt och personalen lika klassisk som stället själv. Efter att vi avnjutit vår lunch begav vis oss till Guccis butik på Birgerjarlsgatan för att köpa ytterligare en liten present till mig i form av ett svart läderbälte med Guccis initialer i guld. Det roligaste med hela besöket här var dock att hela personalen sjöng ja må du leva för mig - de fick verkligen till känslan av ett mycket speciellt besök! ♥
På eftermiddagen fick jag nästan önskan uppfylld - jag fick äntligen besöka Medeltidsmuseet.
Middag på Griffins Steakhouse tillsammans med syster & Jennie fick avsluta min fantastiska födelsedag!
 
Jag vill verkligen även Tacka alla som på olika sätt med kort, choklad, blombud, sms, samtal, meddelanden på olika sociala medier tog sig tid att gratulera mig • Tack jag älskar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0