Söndagen den 4 november 2o18

Då sitter man på jobbet igen
 
Solen skiner dock på oss här i Västerås och luften är lätt att andas. Jag har nu gjort 2 av 6 veckors praktik och det går väldigt bra för mig. Min läkare som jag skriver för samt min närmsta handledare är mer än nöjda med mitt arbete so far. Jag fick även möjlighet till att få vara med på två operationer den här veckan. En där man höjde ögonbrynen och en kataraktoperation, mycket spännande att se båda två. 
Det har även hunnit bli halloween och varje år anordnas det en halloweenfest på kåren på Mälardalens högskola och givetvis får jag fixa min syster (som studerar här) till detta årliga evenemang. Mer om hur detta resultat blev kommer härnäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0