Update

 
Statusuppdetering till mina fina läsare.
Har nu bott i eskilstuna i 6 månader, har nyss fått ett nytt jobb som säljare på Bergqvists Skor på Tuna Park där jag trivs jättebra, jag har fått förlängt till efter sommaren på min underbara lägenhet och jag har så mycket roligt att se fram emot nu under vår och sommaren!
Jag och ett härligt tjejgäng åker tillsammans till årets Summerburst i Göteborg, sen åker jag vidare för en vecka på Sweden Rock Festival och lever rövare och därefter drar jag & syster ev på en medelhavskryssning eller till Venedig.. och som om detta inte var nog planerar jag & babe en resa till Grekland tillsammans med ett annat par och i höst drar vi mest troligt till Miami tillsammans..
 
Tack till högre makt för allt detta fina jag får uppleva!:}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0