Sweden Rock Festival 2o15

Efter en helhelg i Göteborg packade jag om väskan för en vecka på Sweden Rock Festival som traditionsenligt startade med en visit hemma hos Johanna & Håkan. Väl på plats inackorderade jag mig i husvagnen på vår underbara camping precis nere vid havet i Blekinge skärgård. Efter lite goda drinkar tillsammans med mina fina husvagnsvänner Anna & Crille lullade jag vidare till campingen bredvid där babes festivalbuss hade anlänt - och så här höll det på:}
Man gick mellan campingen, festivalbussen & festivalområdet och detta med betoning på gick för det var så många bra band i år så man var tvungen att dricka snabbt mellan varven för att inte missa något man ville se, haha! Såg bland annat Slash, Toto, Backyard Babies & Mötley Crue - men bäst för i år var helt klart Five Finger Death Punsch från usa!
Festivalen blev även toppad genom att Jennie & hennes fina Christoffer kom och hälsade på bara timmarna innan de flög vidare till Santorini där dem även lite senare förlovade sig.
G r a t t i s  mina älsklisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0