5 februari - Träning

Gomiddag på er! Jag ska kicka igång denna eftermiddag med en lång pw i det friska landskapet, är fullt av vit snö här uppe och jag trodde aldrig jag skulle säga det här men det är så vackert. Efter det blir det hem och träna tillsammans med mitt senaste favoritredskap, nämligen min rosa boll. Har haft en svacka och inte tyckt träningen har varit så rolig men nu har jag hittat tillbaka igen och tränar just nu bara det som känns roligt. Det är nog mitt bästa tips till den som vill komma igång, gå ut och gå och gör övningar hemma som du faktiskt tycker är roligt. Inget du måste göra de och de eller si och så mycket - den bästa träningen kommer alltid bli den träning som faktiskt blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0