Söndagen 14 september 2o14

Heey mina finisar - I´m back!
Jag har låtit bloggen vara under hela sommaren. Jag har njutit av den svenska sommaren, av sol & värme på den franska revieran, dansat in på småtimmarna till oslagbar musik på summerburst i göteborg, rockat med vännerna på sweden rock festival, ätit glass på bryggan, suttit på underbara uteserveringar, firat att en av mina bästa vänner har gift sig, träffat massor av nya bekantskaper som jag nu kan kalla mina vänner, pussat på världens finaste man, jag har flyttat till ny stad, börjat på nytt jobb - men framför allt har jag spenderat så mycket tid med dem jag verkligen tycker om!
 
Men jag har saknat att dela mina tankar & min inspiration med Er
så nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0