Höst hos H&M

 
H&M har verkligen vunnit tillbaka mitt hjärta, under en lång period har jag inte känt någon inspiration alls i detta företag men nu verkar det som att det har hänt något
- de har lyssnat på oss kunder. 
Jag höll på att sätta andan i halsen när en tjej på H&M´s butik i Malmö berättade om divideds nya gråa serie, det var verkligen ett halleluja-moment för jag har älskat denna återkommande serie sedan den skapades tillsammans med filmen Män som hatat kvinnor till hyllning av lisbeth salander. Jag fullständigt älskar denna kollektion som genmomsyras av grå-svart färgskala, slitna detaljer och massor av skinnplagg. Tack H&M!
Men såklart har jag favoriter från det övriga sortimentet också:}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0