Smink från Emporia

Fick åka i panik till sephora emporia för ett tag sedan efter att min fantastiska foundation från make up forever var heelt slut och jag knackat ut de sista kornen från min saver mus gobi. Fick hjälp av en söt tjej i butiken och det slutade med samma märke & samma färg - nöjd tös! Sen strosade jag vidare till mac och där provade jag ut en ny concealer då fin förra som också var ifrån mac nästan var helt slut den med. De hade tyärr inte samma för det var tydligen någon pro-version som bara kommer ut vid några tillfällen av året så jag fick försöka öppna upp mig för något annat  och valet blev då pro longwear concealer i färgen N25. Jag fick också prova prep+prime highlighter som är jättefin att använda till vardags under bryn, ögon, över näsryggen & lätt över den högsta punkten på kinden så den fick följa med i samma köp. Till sist ville jag även ha ytterligare en in extreme dimension mascara, är redan inne på min andra hylsa.. det säger nog en del. Smashbox photo finish Foundation primer köpte jag tidigare men kände att även den förtjänar en stund i rampljuset. Min är anpassad för normal hud utan större problem och med den här sitter mitt smink hela dagen och den är otroligt lätt att jobba med tillsammans med mina andra produkter, min kund känns som siden:}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0