Moroccanoil Styling Show 2013



Var ju på visning för två veckor sedan i Köpenhamn för Maroccanoil där vi fick inspiration och en direkt inblick i vårens & sommarens styling 2013. Det var verkligen en helt utsökt lokal de hade valt till sin show och aldrig att jag kände att det blev långtråkigt, hela tiden var det något som kittlade mina frisörnerver och hela tiden delade styling-teamet med sig av personliga tips som jag provat nu när jag kommit tillbaka till salongen. Självaste visningen delades upp i tre delar, så kallade stilar. Där visade frisörer/stylister på scen hur de skapade sina verk och hela tiden berättade vart de la sina benor, vilka produkter dem använde, nya tuperingstekniker med tillbehör och mycket mer. En jättetrevlig kväll med en riktig charmör på scenen, som sagt ingen mindre än Antonio Corral Calero Artistic Director på Moroccanoil. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0