23 maj - Romantiska tips


Redan torsdag?! veckorna och dagarna flyger bara förbi men jag misstycker inte just nu för på måndag är det vara en vecka kvar tills vi lämnar sverige med förmån att få vistas i paradiset i två underbara veckor!:}
Var ju på intervju för en skola som jag sökt i tisdags, det gick bra och jag får veta runt midsommar redan om jag är utagen.. spännande såklart!
Hoppas ni håller tummarna för mig:}
Just nu ser jag annars fram emot lördag då jag och min pälsklis ska ha en heldag tillsammans, bara vi två - men vi vet bara inte vad vi ska hitta på? Har mina fina läsare något roligt förslag? Vi kan tänka oss allt ifrån köpenhamn, malmö, lund, mat, shopping, spa eller varför inte vandring? Dela med er av era romantiska tips ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Ooh, spännande! :) vilken skolan är det?

Svar: En resekonsultutbildning i båstad:}
Cicci None

2013-05-24 @ 21:49:41
Postat av: Melinda

Vad är det för utbildning du har sökt? :)

Svar: Det var en resekonsultsutbildning i båstad som jag sökte till men tackade nu nej i och med flytten till NY:}
Cicci None

2013-05-28 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0