ghd v gold

Say hello to my new friend!
Har skämts länge nu.. men nu äntligen är den min:}
Är ju pinsamt att vara frisör och inte använda det bästa och speciellt jag med mitt långa & tjocka hår men nu har jag allt jag behöver iform av bra produkter där inkluderat schampoo, inpackning, conditioner och värmeskydd, fön och nu även styler. 
Lyckan är nu fullständig, haha! 
Det är verkligen stor skillnad att jobba med den här, så mycket lättare att både platta, locka och styla och håret bli inte alls lika torrt i topparna eftersom den håller en jämn och lägre värme. Bästa, bästa verkligen bästa köpet av mig som fönar och plattar mitt hår varje gång jag duschat.
18oo:- @ Skägg & Lockar i Kristianstad

Kommentarer
Postat av: nädeli

den är bra, men tycker faktiskt min gammla plattång är mkt lättare att locka med haha. tycker det är lite svårt med den.. av nån anledning :P

Svar: Jaha, vad är det du tycker är svårt då med din ghd då?:}
Cicci None

2013-03-16 @ 16:42:28
URL: http://nalibuu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0