6 mars - My Room

Mitt rum är nu beboligt men än är jag inte klar med designen, blir galen om allt inte är perfekt, höhö;) Ramen på sängen är galet ful så den måste bort, ska sätta ben på den istället och sen klä den i en vit eller grå sängkappa, kommer bli jättefint. Annars jobbar jag bara på mitt nya "mellan jobb" och direkt när jag kommer hem därifrån lägger jag mig i sängen och kurrerar mig då jag har ont i halsen och är förkyld - blä vill inte bli riktigt sjuk! 
Planerna för mina framtid rullar på men än har jag tid för att njuta av de fina som jag ändå har här hemma i form av familj, pojkvän, syster, vänner, träning, helsingborgs stad och svenskt godis;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0