25 mars - Smashbox

 Jag är åter igen nyfiken och den här gången vilar min nyfikenhet på två utav Smashbox produkter - Photo up under-eye Brightener och Photo Finish More Than Primer - Dark Spot Correcting, sjukt långa namn bara, haha!
Jag har nämligen en mörk hemlighet, jag är sjukt mörk under ögonen. Detta är något som jag verkligen har komplex för och vill dölja och arbeta med. I dagsläget använder jag en concealer i krämform ifrån Mac och en flytande foundation ifrån Make up Forever som ger en mycket bra teckning men ibland känner jag att jag vill/behöver ha mer täckning/ljus för att verkligen få den där fräsha och pigga uppsynen som är så fin. 
Är det någon som provat dessa & kan rekomendera? eller något annat? allt är intressant:} 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också väldigt mörk under ögonen och gör allt för att täcka det. Jag använder sheercovers concealer, den är superbra! Gillar inte deras andra produkter men concealern är bra! Sedan brukar jag lägga lite puder ovan på för att det ska hålla bättre. Men skriv gärna tips om du testar dessa :)

Svar: Oki, skulle vilja testa den nu när du säger att den är bra jue:} och bestämmer jag mig för att haffa dessa gobitar så kommer såklart en recension upp här inom kort;)
Cicci None

2013-03-30 @ 15:58:33
URL: http://togetherwemakeafamily.se
Postat av: m

Smashbox är ofta bra, annars är den rödaktiga concealern från makeup store riktigt bra för mörka ringar under ögonen (passa för att applicera för mycket, dock)

Svar: Jag har haft make up stores cover all mix sedan tidigare men den gick inte så bra ihop med min hy men det var kanske jag som tog för mycket? får väl smita inom mus igen och be o en liten test och ge den en chans till:)
Cicci None

2013-04-07 @ 03:37:02
URL: http://sesirutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0