15 mars - My tiny weeny little room

Nu har jag gjort om vårt gästrum så gott som till Mitt!
Mitt rum.. ja, jag kan inte hjälpa det men det känns konstigt:} och om ni visste så mycket av mina underbara saker som inte fick plats, suck.. Det var precis lagom med en stor tvåa och nu ska allt få plats på några futtiga kvadratmeter. Hello no space! 
Annars - skönt med fredag. Vaknade som vanligt vid halv åtta men idag när jag var ledig tyckte jag det var alldeles för tidigt så jag bestämde mig för att somna om och vaknade inte igen förrän 1o.34, behövde nog sova ut tror jag. Sen satte jag på mig träningskläderna innan frukost och tog en joggingtur i solskenet, åt sedan en minifrukost bestående av 2o g müssli och 2o g jordgubbsyoghurt och sen har jag roat mig med att sortera filer/bilder på datorn och redigera bilder som snart kommer upp här på bloggen. Lite shopping jag gjort den sista tiden, kan väl bli roligt att se hoppas jag?:}
Hoppas alla mina finisar få en riktigt fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0