26 juni - News

Jag pratade för några månader sedan om olika möten, träffar, papper och formulär..
Detta är nu omvandlat till praktik och JA - JAG SKA FLYTTA TILL NEW YORK!! 
 
OMG, att bara säga det högt känns overkligt och det kittlar i magen varje gång! Allt känns så overkligt, är detta verkligen sant?! Jag får nästan nypa mig själv i armen för att verkligen förstå:} Jag ska bo i Carrie Bradshaws hemstad, fika otaliga gånger på Starbucks, shoppa på Victoria´s Secret när jag behagar, börja jogga i Central Park, besöka Brodway en vanlig onsdagskväll och låta mig inspireras av stadens mode..
Så mycket förberedelser och nu är det bara dagar kvar till avflytt. Måste ta ett djupt andetag, låta allt sjunka in och framför allt njuta av denna stund 

Kommentarer
Postat av: emeliejohanna - mamma till Love

WOW! Hoppas verkligen att du fortsätter blogga där så man får följa dig där också :)

Svar: Klart jag kommer fortsätta! Kommer fortsätta skriva om mitt liv & min vardag - byter bara destination nu de närmsta året, haha:}
Cicci None

2013-06-27 @ 08:24:03
URL: http://emeliejohannaa.blogg.se
Postat av: Melinda

Vad roligt! Vad ska du jobba med då? :)

Svar: Jag kommer åka iväg som au pair:}
Cicci None

2013-06-27 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0