20 DAYS LEFT

Bara 20 dagar kvar tills jag flyttar till NEW YORK nu!
Jobbar sista veckan på salongen nu och sen blir det bröllop och en tur till huvudstaden för de sista handlingarna till mitt amerikanska visum, sen har jag två underbara veckor som jag bara skall tillägna åt min älskade pojkvän, familj, vännerna, stranden, sista shoppingen och packningen såklart. Känner en aning panik över detta moment, hur packar man för ett år och eventuellt en ännu längre vistelse? Vet ännu att jag ska ha med mig 1o par skor och tre pälsar - klarar man sig då tror ni?:} 
 
och kommer älska att få mer tid över för mitt bloggande igen, är lite jobbigt att bara kunna blogga två dagar i veckan just nu men det får gå denna veckan också sen kommer jag bo framför min nya sony vaio om kvällarna, vill ju visa er allt ifrån orlando-miami-resan!! 
 

Kommentarer
Postat av: tinabanck.blogg.se

Ska din pojkvän också flytta med till New York?
Åh jag köpte en Sony Vaio igår! :D

Svar: Nä han & lilla Nikki blir kvar här hemma:} Ja, jag läste det - vad tycker du om den de lilla du hunnit utforska den?:}
Cicci None

2013-07-31 @ 19:45:06
URL: http://tinabanck.blogg.se/
Postat av: tinabanck.blogg.se

Okej, kommer det bli jobbigt tror du?
Jo då, jag tycker den är bra men jag gillar inte windows 8 haha, du då? vilken modell har du?

Svar: Jag ljuger om jag säger att det kommer bli lätt, men vi får ta en dag i taget^^ <3 Gör du inte? visst jag är inte heller helt van än men älskar absolut touch screen! hum, dålig koll på exakt vilken modell det är men den ser ut som din fast i silver:}
Cicci None

2013-08-01 @ 20:36:26
URL: http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0