Emporia

Hade bokat en date med Sis igår på emporia i malmö för lite shopping, lunch på vapiano och en himla massa tjejsnack. Fick en jättehärlig dag off med en av de bästa, vilket jag verkligen behövde efter denna intensiva vecka. Blev en massa shopping på sephora, vilket jag hade hoppats på, hittade äntligen en foundation samt en make up artist som jag kände att jag kunde lita på, hon förstod precis vad jag ville ha och rekommenderade mig även ett nytt bronzingpowder/shading ifrån benefit som heter hoola och en pensel som jag ska ha till min nya foundation ifrån make up forever. Borsten är för övrigt ifrån deras egna sortiment.
H a p p y   G i r l !
Jag köpte också en ny citybag ifrån ralph lauren, perfekt till resor hem till la familia eller varför inte till nästa weekend?:} Jag vill resa utomlands typ Nuuu!!

Kommentarer
Postat av: hanna

sminket ser riktigt bra ut :D och väskan va underbar! jag vill med resa iväg till ett varmt ställe, nu är man trött på det här vädret haha. puss söto <3

Svar: Ja, jag är så nöjd! Kan varmt rekommendera allt jag köpte! Ja, det hade vart väldigt skönt just nu, är så trött på snö och rusk. Vill börja shoppa vårkläder nu och bara gå i skinnjacka, haha! puss vännen <3
Cicci None

2013-01-29 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0