3 januari - Foundation


 
Det börjar ta slut i min foundation. Använder just nu Make up Stores Gobi mineralfoundation, har verkligen vart nöjd med denna men nu vill jag prova något nytt. Har testat Smashbox Photo Set Pressed Powder och har hört mycket gott om den, bra pis dessutom (25o:-). Men så har jag även fått hem tester på Diorskin Forever och har blivit mycket prositivt överraskad av denna. Har inte haft flytande foundation på flera år men det kanske är dags igen? Matt och silkeslen finish och med loosepoweder på sitter den verkligen fint hela dagen. 
Ska jag ta ett nytt puder ifrån Smashbox men som jag ändå känner är ett säkert kort, eller ska jag prova något helt nytt iform av Diorskin? Någon av mina fina läsare som provat eller använt någon utav dem?:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har testat båda och tycker att du ska köra på Dior för den kommer att hålla mycket längre. Båda ger dock super fina resultat!

Svar: Tack fina du! Har fått en tester till på en annan nyans från Dior som jag ska testa också. Tack för din kommentar, känns skönt att höra från någon som dessutom testat båda:) Tack!
Cicci None

2013-01-04 @ 22:30:46
URL: http://idaveintie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0