27 januari - With Canon you can

Jag är så L y c k l i g !
Detta var vad jag fick av min underbara pojkvän i kombinerad födelsedag & julklapp
- T a c k  T a c k  T a c k !
Har länge vetat att jag velat ha en systemkamera men inte vetat riktigt vilket märke eller modell, men så för ett tag sedan pratade jag med en fotograf som rekommenderade mig den här (Canon EOS 600D) och den har verkligen allt som man behöver för att ta fina bilder till sin blogg. Ska även köpa till ett stativ och en fjärrkontroll som underlättar när jag tar outfit-bilder. Älskar speciellt detaljen med den vridbara skärmen så man ser hur bilden ska bli när man fotar, förstår inte hur jag klarat mig innan, höhö;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0