7 februari - Up and Down

Mitt liv är upp och ner just nu, ena sekunden skiner jag som en sol andra sekunden känns de bara som att jag vill skjuta mig själv.. oro, nyfikenhet, ovisshet, glädje, framtidstro, tappar fotfästet, glädjande besked, sjukdom, vad händer nu, uppskattning, vänner, magont, vad är rätt, familjen, om en månad eller ett år, du får bestämma..
Ahh, jag blir galen!! Mitt huvud känns som det ska sprängas av all info som just nu bullrar omkring där inne, onda & goda. Just nu längtar jag till..I can see clearly now when the rain is gone. Just nu är jag inne bland molnen. 
Jag undrar vad som väntar bakom nästa vägskäl?

Kommentarer
Postat av: Li

Följ ditt hjärta vännen <3

Svar: Jag lovar Lii <3
Cicci None

2013-02-07 @ 20:19:15
Postat av: MADDISENJ

Usch vad jobbigt det där låter vännen. Vad är det som händer? Vad är det för val du står inför? Sjukdomar? Känner att jag inte riktigt hänger med här inne just nu och det känns inte bra. Hoppas du kommer ur molnen snart vännen för sådär vill jag inte att du ska må!! Bamsekramar till dig

Svar: Det har varit en massa just nu och än är det inte över, men inte bara en massa ont utan även också en massa som jag verkligen ser fram emot. Men jag mår annars bra, men jag har en närstående som snart kommer lämna oss <3 i allt detta. Ja, mycket som surrar som sagt men det finns inget ont som det inte kommer något gott utav, det vet jag <3 Tack för dina vänliga och alltid så värmande ord min underbara vän <3
Cicci None

2013-02-11 @ 09:44:42
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0