20 februari - Inspohair

I eftermiddag ska jag till frisören, min ombre ser verkligen inte bra ut nu då den har blivit alldelles för gul och varm vilket jag absolut inte gillar. Så nu vill jag ha något helt annat. Kommer visa dessa inspobilderna för Malin som ska ta hand om mig idag och det lutar mest åt den översta bilden. Dock vill jag i klippningen ha mer rörelse i håret och inte bara en massa längd, jag älskar att locka håret och få en jämn lockighet som jag sen kan leka med som jag vill när det kommer till styling. Beroende vilken färg det blir kommer jag också att ljusa upp brynen lite, vill börja känna mig mer vårig och ljusa bryn är verkligen vår för mig, haha;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0