Årsresumé apr-jun

April
Här lämnade mormor oss, hon var och är en person som betyder mycket för mig. Saknar henne så mycket! Jag föll för wedged sneakers och köpte ett eget par i snake, jag började arbeta som frisör igen på min gamla salong och fick dessutom följa med på visning i Köpenhamn. Vi hann även boka vår resa till Orlando & Miami innan månaden var slut.
Maj
I maj jobbade jag på för fullt inför att jag skulle vara iväg halva juni i Orlando och Miami. Jag vet att jag inte kände igen mig känslomässigt, jag var ofta trött och många gånger ledsen. Jag saknade min mormor oerhört och livet gick i det värsta jag vet - slentrian.. Men som alltid fanns där guldkorn även här och tänk bara vad en kväll med lite glass tillsammans med sin pojkvän kan göra. Köpte även mina fina örhängen ifrån Elena Stockholm.
Juni
Vi åkte till Orlando & Miami, detta var bland årets bästa veckor - som jag njöt! Froozen yoghurt, azurblått hav, värme dag som natt, gula taxibilar, Ocean Drive, Disney World, magknip och så mycket skratt! Jag släppte även nyheten att jag skulle flytta till New York!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0