Welcome to Bronxville!

Welcome to my new Hometown
Jag bara älskar området som jag bor i, det är inte mitt i stan men vi tar oss jättelätt in till Manhattan på ca 15 minuter och ca 3o minuter in till city. Jag tycker personligen att det är ganska skönt att åka in till pulsen i stan och sedan känna lugnet när jag kommer hem, det bästa från två världar!
Området jag bor i är otroligt exklusivt och de flesta som bor här är jobbar inom regeringen, bank och finans så här finns många fina hus (slott?) att titta på när man kör (inte går) runt, haha:) Vi har även ett stort utomhusköpcentra med butiker såsom Victoria´s Secret, Macy´s & Footlocker. Jag tror jag ska ta mig ner där idag och köpa ett nytt fodral till min andra jobb-iphone, såg ett jättefint i rosa med vingar inne på VS som jag hoppas ska passa.
Butikerna på "shoppinggatan" här i centrala Bronxville är otroligt dyra, de vet att folk här har pengar så de vet att de kan ta betalt, men jag har redan fått nys om butiker på road 100. Lägg denna väg på minnet tjejer för här kan ni handla designerkläder, skor och väskor för under halva priset
- jag måste dit snarast!!

Kommentarer
Postat av: hanna

ååh va mysigt det ser ut :D vill bara hoppa in i bilden och stanna där haha, förresten hur stor lägenhet har du? och bor du där själv? :) spännande att du kommit dit ska bli kul att följa din resa där snygging <3 Puss!

2013-08-22 @ 21:44:28
Postat av: hanna

förlåt gumman va lam jag är haha såg nedanför nu att du ska bo hos en värdfamilj :) <3 hoppas du ska trivas nu sötnos

Svar: Haha, du är ju bara för sööt! kärlek <3 Kommer lite uppdatering nu om min första lediga helg som jag spenderade med lite vänner inne i city och på Woodbury Outlets:D puss <3
Cicci None

2013-08-22 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0