Vogue Cover

Just love this Cover ♥ 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Fantastiskt omslag. Gud vad spännande att du är framme nu vännen. Hoppas allt har gått bra och att du kommit i ordning hos familjen nu! Ser fram emot att läsa mer om ditt "nya liv"! Bamsekramar från mig

Svar: Ja visst är de, vill hitta tiden här och ha den liggandes framme, eller kanske rama in? Tycker det är fint:) Ja, jag tänkte berätta om historien hit, haha, det var inte lätt ska jag berätta.. men du ska få läsa allt i inlägget som jag skriver här nu inom de närmsta dagarna:) vad tycker du om min nya hemstad då?:) stooor bamsekraam på dig med*
Cicci None

2013-08-19 @ 18:07:40
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0