26 augusti - NYC

Min helg har verkligen vart helt perfekt!
Träffade upp mina tjejer i Bryant Park bara några minuter ifrån Grand Central Station där jag anländer med mitt tåg ifrån Bronxville. För er som är nyfikna tar det ca 33 minuter från där jag bor in till City med tåget, kan ju vara bra att veta, vad vet jag?:} Vi möttes vid 12 så vi började med lunch i parken tillsammans innan vi började utforska vår nya stad ♥ Gick kors och tvärs vart hän vi än tyckte det såg spännande ut, vilket där det såg ut att vara bäst butiker..haha! Hittade så otroligt mycket fina saker men klimax var ändå när vi kom fram till the Heavens gate in på Victoria´s Secret - tre våningar av glitter, rosa mysdressar & ett ofantligt stort sortiment av söta bh:ar & undisar ♥ 
Vi strosade sedan vidare ner emot Soho för att hitta den kända svenska godusbutiken Sockerbit. Lätt som en plätt med google maps alt. HopStop, en jättebra app som ni kan lägga till som snabbt beskriver hur ni tar er mellan olika platser med antingen gång eller olika färdmedel! Helt klart värt att gå dit även om priserna är skyhöga:)

Kommentarer
Postat av: tinabanck.blogg.se

Tack för att du bloggar. :) Sitter här i Helsingborg o drömmer mig bort. :)

Svar: Hihi, bara roligt min vän:) men ska säga att jag ändå någonstans redan nu djupt i mitt hjärta ändå liite längtar hem till Helsingborg <3 hem är ju ändå alltid Hem <3
Cicci None

2013-08-28 @ 18:59:35
URL: http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0