8 april - Orlando & Miami

Ge mig sommar nuu
- för den 3 juni åker jag & älskade sis till Orlando och sen vidare till Miami
för en underbar två veckors vistelse i usa! 
I Orlando blir det två dagar på Disney World sen åker vi vidare till Miami Beach där vi stannar resten av resan för att unna oss massor av sol & bad, god mat, nattliv, dagliga utfärder och så klart massor av seriös shopping, haha:}
Har velat åka till usa i hela mitt liv och nu äntligen ska vi iväg, känns helt fantastiskt bra, jag kan bara inte sluta le. Så ingen mer shopping för mig innan jag åker för när jag väl kommer dit så skall kortet dras otaliga gånger, speciellt på Victorias Secrets butiker, haha!
Någon av mina fina läsare som varit där? i så fall har ni något som ni vill tipsa om? shoppingcenter? sevärdheter? mysiga caféer? bra club? bästa maten? tell us:} 

Kommentarer
Postat av: tilda amelie

Cicci, ni kommer inte hinna se hela Disney World på bara 2 dagar. Disney World är uppbyggt på 4 stora parker + Hollywood Studios. När jag var där tog vi 1 park per dag, alltså 5 dagar..

Svar: Vi vet men vi vill bara in och kika mest på det klassiska för att sen dra vidare till Miami för sol , bad & shopping, haha!:} längtar så jag blir galen, ska verkligen bli så skönt att komma bort:} har du några planer för sommaren vännen min? när har du semester?:} puss på dig sötis*
Cicci None

2013-04-19 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0