22 april - Shopping in Miami

När jag och syster kommer till Miami kommer det bli massor av besök på stans alla shoppingcenter. Har inte tänkt göra någon speciell lista över sådant som jag vill ha men där finns såklart lite önskningar som man gärna skulle vilja hitta - såsom;
 
- heels, sneakers, wedges, ett par unika converse 
- jackor i olika material
- smycken, scarfsar, solglasögon
- make up som man inte hittar hemma
till exempel Urban Decays flytande foundation Naked Skin & Nars fulla sortiment
 
Jag skulle också vilja besöka någon salong när vi är där och prova en klassisk schampoonering med fön & styling bara för att få uppleva det, och så klart kommer jag be om en klassisk hollywood-look, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0