24 september - Väla med Sis

Äntligen ledig igen & den här gången i två hela dagar!
Är just nu hemma hos la Familia och inväntar att Sis ska jobba klart så vi kan åka till väla tillsammans och bara umgås, gå i butiker och ta vars en smoothie. Åker hem igen lite senare ikväll för imorgon ska jag till malmö för att träffa två underbara tjejer som gick i samma klass som mig när jag läste till frisör. Får sätta igång att göra mig i ordning nu för sis kommer snart och då måste jag vara färdig..haha!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Ja jag hittade pull and bear, fantastisk affär :D

Svar: Vad kul att du gillade Pull and Bear, skulle vilja gå loss i den butiken i rom, men får väl se vad mer där finns, hihi:)
Cicci None

2012-09-24 @ 17:56:17
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0